Pagina instellingen

Tekstgrootte

Inloggen Social Schools
  • Home
  • Onze school
    • Team
    • Onderwijs
    • Kwaliteitscoördinator
    • Actieve betrokkenheid
    • Kanjertraining
    • Meer- en Hoogbegaafdheid (MHB)
    • ICT
    • Onderwijsgroep Edumare
  • Praktische informatie
    • Schooltijden
    • Schoolvakanties
    • Gymtijden
    • Schoolgids
    • Kalender
    • Schoolmaatschappelijk Werk
    • Jeugdverpleegkundige
    • MR
    • OR
    • Documenten
    • Privacy
  • Groepen
    • Peuteropvang Peuterpalet
    • Groep 1
    • Groep 2
    • Groep 3
    • Groep 4
    • Groep 5
    • Groep 6
    • Groep 7
    • Groep 8
    • Bibliotheekboeken bestellen groep 5 t/m 8
  • Ouders
    • Aanmelden nieuwe leerlingen
    • BSO
    • Klachtenregeling
    • Ouderportaal Social Schools
  • Contact

Externe vertrouwenspersoon De Kring

  • Aanmelden nieuwe leerlingen
  • BSO
  • Klachtenregeling
  • Ouderportaal Social Schools

Klachtenregeling

U wilt een goede relatie met de school. Dat is goed voor uw kind en voor de school.

Maar soms gebeurt er iets op school waarvan u denkt, dat hoort niet, dat mag niet gebeuren. Soms zijn er zaken aan de orde die volgens u niet kunnen. Als ouder hoeft u niet lijdzaam toe te zien of te hopen dat het op den duur beter wordt.

U bent altijd op school welkom voor een gesprek.

In eerste instantie met de leerkracht van uw kind of met de intern begeleider of de directeur van de school. Samen gaan wij serieus aan de slag om tot een goede oplossing te komen. Mocht de klacht blijven betaan, dan kunt u dze ook neerleggen bij de vertrouwenspersoon van de Verenging.

Interne vertrouwenspersoon PCBS De Rank

Sabine de Jong

088-1454500

sabine.dejong@edumarevpr.nl

Externe vertrouwenspersoon Onderwijsgroep Edumare

Mevrouw R. Dijkstra - CJG Rijnmond

06-14492803

r.dijkstra@cjgrijnmond.nl

Komen wij er niet uit dan kunt u een klacht indienen. Daar zijn dan wel een aantal spelregels voor: u zet uw klacht al dan niet met hulp van de vertrouwenspersoon op papier. De klacht dient u in bij de Landelijke Klachtencommissie.   

Het secretariaat van deze commissie beoordeelt of uw klacht voldoet aan alle spelregels. Vervolgens krijgt de persoon tegen wie de klacht is ingediend de gelegenheid zich schriftelijk te verdedigen. U ontvangt hiervan een afschrift.

Wanneer alle schriftelijke stukken zijn uitgewisseld, belegt de klachtencommissie een hoorzitting, waar beide partijen hun standpunt kunnen toelichten en de commissie nog vragen ter verduidelijking kan stellen. Op basis van de stukken en de zitting stelt de commisie vast of de klacht gegrond of ongegrond is. Ook adviseert de commissie het schoolbestuur tot het afhandelen van de klacht.

Landelijke Klachtencommissie voor het Christelijk Onderwijs
Postbus 82324
2508 EH Den Haag

Tel. 070 - 386 1697

e-mail info@klachtencommissie.org
website www.klachtencommissie.org

Snel naar

Aanmelden nieuwe leerling

Meer- en hoogbegaafdheid (MHB)

Kanjertraining

Onderdeel van Onderwijsgroep Edumare

Onze school Team Onderwijs Kwaliteitscoördinator Actieve betrokkenheid Kanjertraining Meer- en Hoogbegaafdheid (MHB) ICT Onderwijsgroep Edumare
Praktische informatie Schooltijden Schoolvakanties Gymtijden Schoolgids Kalender Schoolmaatschappelijk Werk Jeugdverpleegkundige MR OR Documenten Privacy
Groepen Peuteropvang Peuterpalet Groep 1 Groep 2 Groep 3 Groep 4 Groep 5 Groep 6 Groep 7 Groep 8 Bibliotheekboeken bestellen groep 5 t/m 8
Ouders Aanmelden nieuwe leerlingen BSO Klachtenregeling Ouderportaal Social Schools
Contact

Jan van Goyenstraat 4
3181 HE, Rozenburg
(088) 1454500
directie.rank@edumarevpr.nl 

  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools